۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دستگیری عوامل ربایش ۳ زائر عراقی در مشهد | نقشه برای اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری

  • کد خبر: ۱۴۱۹۲۲
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
دستگیری عوامل ربایش ۳ زائر عراقی در مشهد | نقشه برای اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری
آدم‌ربایانی که دوم دی ماه امسال با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند بازداشت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.

یکی از این اتباع عراقی می‌گوید: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب سه سرنشین خودروی سواری ما را سوار کردند و ما را به محلی بردندکه در آنجا نیز ۸ نفر دیگر منتظر بودند و با اسلحه و چاقو تهدیدمان کردند و شماره خانواده‌هایمان را گرفتند.

وی ادامه می‌دهد: آن‌ها از خانواده هایمان ۲۰۰ هزار دلار درخواست کردند و به آن‌ها گفتند که اگر پول را تاساعت ۹ ونیم صبح نفرستید این سه نفر را می‌کشیم.

یکی دیگر از اتباع عراقی می‌گوید: قبلا هم به ایران سفر کرده بودم و هفت روز در این کشور بودم، اما امنیت و صحت و سلامتی در ایران وجود دارد واگر غیر از این بود به ایران نمی‌آمدم.

وی عنوان می‌کند: رئیس آگاهی بهترین امکانات را با رفاه و آسایش در اختیار ما قرار داد و از اینکه ما را از دست این آدم ربایان نجات دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

یکی دیگر از اتباع عراقی ادامه می‌دهد: من ۱۳ سال است به ایران رفت وآمد دارم و چنین اتفاقی برای اتباع عراقی ندیده و نشنیده بودم.

پلیس آگاهی خراسان رضوی روز جمعه چهار نفر از این آدم ربایان را در خانه‌ای مسکونی در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد دستگیر می‌کند.

متهمان دستگیر شده به ترتیب ۳۱، ۲۹، ۲۶ و ۲۵ ساله هستند که از استان دیگری به مشهد آمده بودند و تحقیقات درباره آن‌ها با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->